24 June 2012

Freebies Social Network Icons Dan One Direction Lyrics !

Assalammualaikum ,
And Hello Guysssssssss :D

haha dah lama tak buat new post .lol lama ke ? hihi 

Haaa post kalini gua nak bagi lu freebies skit , *bajet gangster* .
freebies apa ? haa freebies social network icon je ,

nak header bagai buat ah sendiri lemak ah nak suroh gua bagi free header XD

haha k over . 
Gambar kat bawah ni adalah contoh2 icons yang aku dah upload ,
ada dalam lebih kurang 81 icon .



k taknak banyak membebel , 
Straight to the point lah kan , korang tekan "download" kat bawah ni . 


Dah tekan download tu akan keluar link ke 4shared .
yeah aku upload kt 4shared , sbb tu jelah tempat yg gua tau nak upload files bagai , haha
Anyway thanks for the download guys :* 
haa lupa , ada lagi satu , *promote sikit*

korang boleh jugak download Lirik2 lagu One Direction .
maksud aku Semua lirik lagu One Direction ;D
I repeat SEMUA . . . *over*



haha kt bawah ni link dia .


Thanks guys :*

No comments:

Post a Comment